joi, 22 ianuarie 2009

Portret de vindecatoare shamanica: Barbara Gramlich


Barbara Gramlich


Freihof 3579348

Freiamt

Tel.:07645-916426




Despre viata mea:M-am nascut intr-o masina in drum spre spital in 12 Aprilie 1954 in Germania de Est.


Parintii mei erau refugiati din Romania.Am crescut impreuna cu 10 surori si frati cunoscand o mare saracie.

Acest lucru m-a invatat toleranta, simpliatea, umorul si o adanca intelegere intuitiva.

Am fugit impruna cu familia in Germania de Vest pe cind aveam 6 ani.Am plecat de acasa la varsta 16 ani.

Am facut un an de voluntariat social si am petrecut astfel un an in Anglia si un an in Norvegia ca si au-pair.

Intoarsa in Germania am studiat Engleza si Spaniola si am devenit interpret de Engleza si corespondent pentru spaniola.

In 1975 am plecat in Tanzania cu Serviciul German de Voluntariat.Dupa o jumatate de an acolo am plecat in Swaziland pentru a ma marita cu prietenul meu, care lucra ca si voluntar acolo.


In 1977 am luat in grija noastra doi baieti negri, pe care i-am adoptat ulterior. In 1979 am nascut o fetita, aflindu-ne inca in Swaziland.Ne-am intors in Germania si am locuit acolo pana in 1983, cand am plecat catre Camerun, Africa de Vest.Sotul meu a lucrat din nou ca si voluntar pentru Serviciul German de Voluntariat pana in 1988. Alt fiu ni s-a nascut acolo in 1984.Din 1988 locuim in Germania, eu am lucrat ca si casnica, recuperand pe partea spirituala.Am facut un training ca si terapeut al reincarnarii, dar aceasta munca nu m-a satisfacut intr-adevar.

In Mai 1994 m-am trezit in mijlocul noptii din cauza unei voci din dormitorul meu. Era o voce de femeie, care imi spune in engleza: “Shamanismul este calea pentru a te ajuta pe tine si pentru a-i ajuta pe ceilalti!”Am fost profund socata, pentru ca nimic de acel gen nu mi se intamplase pana atunci.


Nu aveam nicio idee despre samanism si avusesem o idee foarte proasta despre el in timpul anilor petrecuti in Africa si nu fusesem niciodata interesata de acest subiect. Dar la doar doua zile dupa acea intamplare m-am intalnit cu vecinul meu, un psihoterapeut, care tocmai se inscrisese la un workshop despre samanism, workshop sustinut de catre Paul Uccusic, primul profesor european al Fundatiei pentru Studii Shamanice, un student al lui Michael Harner. Am stiut ca trebuie sa ma duc.A fost ca si cand as fi ajuns acasa.


In 1995 am participat la primul workshop de recuperare a sufletului, cu Sandra Ingerman. Cand a venit si a inceput sa vorbeasca mi-am dat seama cine era persoana din spatele vocii auzite de mine in acea noapte!In decursul atator ani am participat la multe workshopuri alaturi de Sandra Ingerman si de colegul ei din Elvetia, Dr. Carlo Zumstein.


Am facut programul de 3 ani al FSS si am participat la trainingurile Sandrei. Sunt autorizata oficial de catre ea sa predau samanismul.Majoritatea cunostintelor mele vin de la Spiritele mele si voi fi intotdeauna recunoscatoare ca m-au indrumat catre chemarea mea in viata.


In 2001 am lucrat cu o n´anga traditional din Zimbabwe, care a fost de asemenea impresionata de catre ceea ce doream sa ii invat pe colegii ei samani.In 2004 am fost dusa pe calea unei vechi initieri samanice de catre un saman Chakassian din Siberia, unde am trait experienta unei initieri samanice profunde.In 2007 am plecat in Mongolia pentru a lucra cu Galsan Tschinag, un saman si un conducator Tuvinian.


As descrie munca mea, ca fiind un Şamanism Crestin sau al Luminii, asta din cauza lipsei altor cuvinte mai potrivite.


De multi ani predau urmatoarele workshopuri:

Workshop de baza,

Spirite ale Naturii,

Lecuirea cu Spiritele Plantelor,

Puterea Strabunilor,

Moarte si a Muri,

Baterea tobei pentru viziuni,

Extractie,

Recuperarea Sufletului,

Vindecare pentru Pamant,

Adevarata Mama şi Adevaratul Tata,

Calatorii samanice vizionare pentru tineri si adulti.


Predau vindecarea samanica si ritualurile intr-un adapost pentru copii cu traume.Conduc un cerc de tobe in fiecare luna ,de luna plina.Lucrez ca si practicant samanic cu clienti de multi ani, facand calatorii de recuperare a sufletului, recuperare a animalului de putere, extractie samd.Si totusi, am senzatia ca de abia am inceput.

Niciun comentariu: